Відновити пароль

Немає облікового запису?

Зареєструватися

Знання • Історія Чорної П'ятниці

Історія виникнення Чорної П'ятниціСвятковий розпродаж 'Чорна п'ятниця' відзначається як ключовий день для покупок у США та багатьох інших країнах. Ця подія завжди відбувається в четверту п'ятницю листопада, наступного дня після Дня подяки. У цей час магазини, як фізичні, так і онлайн, пропонують значні знижки та унікальні акції, приваблюючи мільйони до шопінгу. Історія 'Чорної п'ятниці' має глибокі корені, пов'язані з давніми та сучасними традиціями.

У XX столітті в США День подяки традиційно розпочинав сезон різдвяних покупок. Після святкування американці зазвичай шукали ідеальні різдвяні подарунки.

Походження назви: Щодо назви 'Чорна п'ятниця', існує декілька теорій. Одна пов'язує її з фінансовими показниками: від 'червоних' цифр до 'чорних' у звітах після прибуткових продажів цього дня. За цією версією, "чорна" вказує на те, що багато підприємств були в мінусах до цього дня, і вони розраховували на прибуток з продажів, які відбувалися в п'ятницю після Дня подяки (червоні цифри у фінансових звітах перетворювались на чорні). Інша асоціює назву з автомобільними заторами та натовпами, які йдуть на покупки. 

Історія та розвиток: Чорна п'ятниця' як торгівельна традиція почала з'являтися у 1960-х роках у США, допомагаючи компаніям вийти зі збитків. Її історія тісно пов'язана з сучасним маркетингом та рекламою. Перші згадки про Чорну п'ятницю як торговельну традицію сягають 1960-х років у США. В той час виручка від продажу у цей день дійсно допомагала компаніям покращити свої фінансові показники після збиткових місяців. Проте історія Чорної п'ятниці в багато чому пов'язана із сучасним маркетингом та рекламою.

Реклама та маркетинг: В 1980-х роках торговці та рекламні агентства почали активно використовувати Чорну п'ятницю як засіб привернути увагу покупців. Рекламні кампанії стали більш агресивними, і пропозиції були більш інтригуючими. Це призвело до того, що день почав ставати символом великих знижок та акцій. Так реклама та маркетинг активізували використання 'Чорної п'ятниці' для приваблення покупців, роблячи цей день символом вигідних покупок.

Інтернет та електронна комерція: З розвитком Інтернету та е-комерції 'Чорна п'ятниця' стала ще більш популярною, а онлайн-магазини теж почали пропонувати спеціальні знижки. Зручність шопінгу в Інтернеті зробила цей день найбільш призначеним для пошуків інтернет-крамниць. 

Глобальне поширення: Від американської традиції 'Чорна п'ятниця' перетворилася на глобальне явище. Різні країни святкують її по-своєму, але ідея масштабних знижок залишається однаковою. Вона впливає на глобальний ринок е-комерції, а українські магазини швидко підхопили цей тренд, роблячи її значною подією в Україні. З часом 'Чорна п'ятниця' поширилася по світу, ставши днем великих розпродажів, особливо в США. Щороку ми бачимо новини про черги покупців, які очікують на відкриття магазинів.

Сьогодні це один з найбільших днів для шопінгу, відзначений збільшенням продажів та грандіозними знижками як в магазинах, так і в Інтернеті. Придбання товарів Anita за знижкою стало вигідніше і зручніше у нашому онлайн магазині.

Anita в Україні щорічно проводить акції у рамках світової 'Чорної п'ятниці'. Розмір знижки та її тривалість залежать від ринкових умов. Як офіційний представник Anita Dr. Helbig GmbH, компанія пропонує максимальний розмір знижки.

Написати у телеграм Написати у вайбер Зворотний дзвінок
×
Зв'язатися з нами