Відновити пароль

Немає облікового запису?

Зареєструватися

• ПОДІЯ • Бренду Anita 132 роки!

 07.02.2018
8 лютого Anita святкує 132 День Народження!

Anita – це не просто один з виробників жіночої білизни, Anita – це справжня філософія відношення до жінки, до краси і самого життя. Це прагнення навчити жінку відчуттю, коли білизна ідеально сидить і завдяки цьому – відчуттю впевненнності в собі у будь-якій життєвій ситуації та з будь-якими параметрами фігури.


Інтернаціональний слоган Anita – «Unique Body Wear». Всього три слова відображають глибокий зміст: фігура та краса кожної жінки – унікальні, і кожна жінка заслуговує особистого, максимально диференційованого підходу, щоб отримати ідеальне рішення.
 
«На кожному этапі розробки нашою основною ціллю є створення білизни з урахуванням різноманітних потреб та фігур наших клієнток, щоб вони могли знайти ідеальний бюстгальтер, який підійде кожній із них, в тому числі жінкам з великими грудями. Ми прагнемо виробляти білизну, що підкреслює фігуру, але при цьому настільки комфортну, що її зовсім не відчуваєш на собі. Ми пропонуємо рішення до різних ситуацій, в яких можуть опинитися жінки: як для повсякденності, так і для особливих випадків, будь то тренування, материнство чи тяжкий післяопераційний період», – так Георг Вебер-Унгер, генеральний директор Anita Group, поясняє ідеологію торгової марки.
 
Anita приділяє особливу увагу питанню оновлення коллекцій, орієнтуючись при цьому не на швидкоплинні модні тенденції, а на створення зразкових, надійних виробів, які долго прослужать жінці. Бездоганна посадка, інноваційні матеріали та комфорт у поєднані з продуманим дизайном – це ключові елементи успіху торгової марки. Матеріали та декор ретельно підбираються до кожної моделі. Anita пред'являє високі вимоги до сировини та часто спільно з постачальниками розробляє тканину. Тільки деякі виробники білизни можуть дозволити собі працювати таким чином.

Компанія пишається тим, що всі вироби торгової марки Anita створюються виключно на власних підприємствах. «Виробничі потужності компанії Anita, знаходяться по всьому світу, функціонують відповідно до суворих европейских стандартів», – підкреслює Георг Вебер-Унгер.
 
На сьогоднішній день продукція ТМ Anita відноситься до группи high technology – це по-справжньому високотехнологічна білизна для жінок у будь-який момент життя. Білизна Anita продається в 78 країнах світу. Не дивлячись на досягнуті успіхи, Anita залишається вірною початковим принципам та уважно відноситься до всієї продукції. Завдяки широким виробничим можливостям, білизна характеризується властивостями, непомітними на перший погляд, але дуже важливими для комфортної посадки і зручності. Anita прагне того, щоб стати улюбленною тороговою маркою білизни у гардеробі жінок по всьому світу.
 
Ми пишаємось тим, що ми є частиною міжнародної команди і день за днем вносимо свій вклад в історію успіху Anita! Та ми бажаємо кожній жінці випробувати та оцінити унікальну якість продукції Anita – адже Ви унікальні та гідні найкращого!
 

 
 
Написати у телеграм Написати у вайбер Зворотний дзвінок
×
Зв'язатися з нами