ПРАВИЛА РОБОТИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ
ДОСТАВКА
1. Доставка по Україні та міжнародні відправки
Доставка товарів по Україні здійснюється компаніями-перевізниками Нова Пошта та Укрпошта.
Безкоштовна доставка товару на будь-яку суму здійснюється за наш рахунок у відділення та поштомати. Доставка кур'єром здійснюється за рахунок клієнта.
Замовлення передається на склад транспортної компанії Нова Пошта цього ж дня чи наступного дня після підтвердження оплати. Перевізником Укрпошта здійснюємо відправлення тричі на тиждень.
Номер ТТН ми повідомимо Вам додатково після відправки замовлення.
За межі України (кпім країн агресорів) можлива відправка Новою Поштою, Укрпоштою та службою Meest Express за рахунок клієнта. Ми прораховуємо вартість доставки, після чого клієнт сплачує вартість товару та доставки.
2. Самовивіз
З лютого 2022 року самовивіз можливий тільки в Києві за попередньою домовленістю. Резервування товару здійснюється на термін не більше 3-х днів. Послуга самовивозу - безкоштовна.
При отриманні товару обов'язково перевірте комплектність, наявність зовнішніх пошкоджень упаковки і дефектів товару. Повернення товару, дефект якого виявлений поза складом служби кур'єрської доставки, здійснюється покупцем за свій рахунок (умови повернення необхідно узгодити з менеджером інтернет-магазину).
ОПЛАТА
Можливі повна або часткова передплата замовлення, а також повна або часткова післяплата:
1. Післяплата здійснюється під час отримання товару на складі транспортної компанії (послуга післяплати оплачується клієнтом) або під час отримання самовивозу.
За послуги з переказу грошей компанія Нова Пошта стягує додатково 2% від суми переказу + 20 грн - оформлення післяплати. За послуги з переказу грошей компанія Укрпошта стягує додатково 1% від суми переказу + 10 грн - оформлення післяплати.
2. Передплата товару здійснюється переказом суми на розрахун ковий рахунок ФОП у Приват Банку. Реквізити розрахункового рахунку ми повідомимо Вам під час підтвердження замовлення.
При оформленні передзамовлення з Німеччини необхідна передоплата 50% від суми замовлення. Оплата на розрахунковий рахунок ФОП у Приват Банку.
ПОЛIТИКА ОБМІНУ ТОВАРА
Якщо товари не підійшли Вам за розміром або мають виробничий брак, Ви можете обміняти їх на інший розмір або обрати інший виріб із наявності на українському складі. Але якщо товар привозився під Вас із німецького складу, товар обміну та поверненню не підлягає.
Обмін корсетних товарів та спідньої білизни, а також медичних виробів заборонено за законодавством України (див. постанову Кабінету Міністрів), але ми розуміємо, що ймовірність помилки при купівлі білизни без примірки велика. Для обміну товару, придбаного на сайті anita.ua, необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину відразу після першої примірки (перша примірка = примірка після отримання товару), повідомити причину обміну та домовитися про подальші дії.
Обмін та повернення товару можливий за дотримання таких умов:
- товар не експлуатувався (є новим)
- виріб не потягнутий по гумках та бретелям
- збережено заводське пакування та бірочки.
Обмін товару також проводиться через склад інтернет-магазину. Доставка повернення товару здійснюється за рахунок покупця. Вартість доставки покупцю не компенсується. Повернення грошей здійснюється на банківську картку клієнта, НЕ накладеним платежем.
Також можливе повернення товару послугою "Легке повернення" від Нової Пошти. Якщо потрібна допомога в оформленні такого виду поверення, наші консультанти завжди допоможуть його оформити. Такий вид відправлення повернення безкоштовний.